Η βιομηχανία της διαφήμισης σαρώνει τον εγκέφαλό μας | TVXS – TV Χωρίς Σύνορα

Φαίνεται ότι το νευρολογικό μάρκετινγκ (neuromarketing) , είναι μία επιχείρηση αιχμής καθώς τα οικονομικά μερίδια από πιθανούς πελάτες του διαφημιστικού και επιχειρηματικού κόσμου είναι υψηλά.

Στην οθόνη εμφανίζονται διαφορετικές έγχρωμες γραμμές, που ξεκινούν να συστρέφονται κατά μήκος της οθόνης. Στη συνέχεια, προβάλλονται μικρές ταινίες στις οποίες ο εγκέφαλος αποκρίνεται με εγκεφαλικά κύματα που μετατρέπονται σε γραφικές παραστάσεις. Αυτά μεταφράζονται στους δείκτες της προσοχής, του συναισθήματος και της μνήμης. Ο αλγόριθμοι χρησιμοποιούνται για την μέτρηση των σκηνών που σου αρέσουν περισσότερο.

via Η βιομηχανία της διαφήμισης σαρώνει τον εγκέφαλό μας | TVXS – TV Χωρίς Σύνορα.

Both comments and trackbacks are currently closed.
%d bloggers like this: