Κίσινγκερ: Ο Δημητρακόπουλος πέθανε στις ελληνικές φυλακές | TVXS – TV Χωρίς Σύνορα

Δεύτερον, πήρα χιλιάδες έγγραφα από την αμερικανική κυβέρνηση. Αλλά όταν ζήτησα το φάκελό μου από το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας, του οποίου ηγείτο ο Κίσινγκερ, μου είπαν ότι το φάκελο του Δημητρακόπουλου τον έχει πάρει μαζί του ο Κίσινγκερ, φεύγοντας από την κυβέρνηση.

Η προαναγγελία θανάτου

Όταν έγινε πρόεδρος ο Κάρτερ και τα πράγματα μετεβλήθησαν από πλευράς ατμόσφαιρας, οι δικηγόροι μου επέμειναν. Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφαλείας, του Κάρτερ πλέον, απάντησε ότι τον φάκελο δεν τον έχουμε, αλλά έχουμε τα computer indices, τους τίτλους των φακέλων. Υπάρχει φάκελος που λέει: «Ο κ. Δημητρακόπουλος απεβίωσε σε αθηναϊκή φυλακή».

Είχαν δηλαδή, με την συνεργασία του Κίσινγκερ, σχεδιάσει να με συλλάβουν όταν έφτανα στην Ελλάδα και να με δολοφονήσουν. Έτσι εξηγείται και η προειδοποίηση του γερουσιαστή Κέννεντυ, ότι «έστω κι αν επιτύχουμε να σου εξασφαλίσουμε ελευθέρα διακίνηση, εσύ να μην πας». Αυτή ήταν η πρώτη προσπάθεια εξόντωσης μου. Η δεύτερη προσπάθεια απαγωγής μου έγινε τον Φεβρουάριο του 1974.

via Κίσινγκερ: Ο Δημητρακόπουλος πέθανε στις ελληνικές φυλακές | TVXS – TV Χωρίς Σύνορα.

Both comments and trackbacks are currently closed.
